جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شتاب فا ، بازار کار تخصصی آنلاین و مطمئن

شتاب فا مقرون به صرفه ترین بازار کار تخصصی آنلاین ایران میباشد. در شتاب فا کارفرمایان پروژه های خود را به اشتراک می گذارند و نیروهای دورکار (فریلنسرها) قیمت و زمان احتسابی خود را به کارفرما اعلام می نمایند و اینگونه رقابت بر سر پروژه آغاز خواهد شد.

 

در نهایت کارفرما از بین پیشنهادات ارسالی، یک فریلنسر را انتخاب کرده، مبلغ را تمام و کمال پرداخت می کند و پروژه خود را به او خواهد سپرد ، ولی پول به طور مستقیم به حساب فریلنسر واریز نخواهد شد و در حساب فریلنسر به صورت قفل شده باقی خواهد ماند.

 

کارفرما و فریلنسر از این پس در میزکار گفتگو برروی پروژه را ادامه خواهند داد تا زمانی که فریلنسر پروژه را تکمیل کرده و کارفرما آن را تایید نماید و سپس مبلغ در حساب فریلنسر آزاد خواهد و شد می تواند آن را دریافت نماید.

 

چه کارهایی در شتاب فا انجام می شود؟

  • تایپ:

برای کارهای تایپ کردنی خود میتوانید پروژه خود را به دست فریلنسرهای شتاب فا بسپارید، یا اگر تخخض در تایپ کردن دارید میتوانید پروژها را شما انجام دهید.

  • تولید محتوا:

اگر دنبال تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی ، سایت یا … هستید و فرصت یا تخصص انجام دادن ندارید ، فریلنسرهای شتاب فا بصورت کاملا حرفه ای اینکار را برای شما انجام خواهند داد .

  • ترجمه و ویرایش:

ویرایش مقاله و متون انگلیسی یکی از فرآیندهای اصلی در فرآیند چاپ و انتشار است. ویراستاری متون و مقالات انگلیسی در ترجمیک توسط فریلنسرها حرفه‌ای انجام می‌شود.

  • آموزشی:

معمولا دانش آموزان و دانشجویان در مواجه با مشکلات درسی که قادر به حل و عبور از آن ها نباشند کمی دلسرد شده، مطالعه و یادگیری را به روز دیگری موکول می کنند، در صورتی که اگر در همان لحظه فرد متخصص بتواند با یک راهنمایی هر چند کوچک مشکل وی را حل کند. دانش آموز ضمن حفظ تمرکز و نشاط خود بر کل موضوع چیره شده و می تواند مسیر یادگیری را به خوبی و تا پایان، طی کند.

  • طراحی وب:

معمولا افرادی که شرکت و یا کسب و کار دارند برای بهتر دیده شدن نیاز به یک وبسایت اختصاصی دارند که فریلنسرهای ما منتظر پروژه های شما هستند.

  • گرافیک:

یکی از حوزه هایی که امروزه تاثیر آن بر روی دیگر کسب و کارها مشاهده می شود، طرح های گرافیکی خلق شده توسط طراحان گرافیک می باشد. از همین رو با تعداد تقاضا برای خلق اثرهای زیبای گرافیکی برای سایت ها ، پوسترها ، بنرها و … افراد علاقه مند به داشتن یک طرح می باشند.

  • برنامه نویسی:

اگر ایده نو دارید و خلاق هستید میتوانید بازی و یا برنامه خود را برای انجام دادن آن به فریلنسرها رجوع کنید و اگر تخصصی در این زمینه دارید میتوانید پروژه بگیرید.

  • سئو و بهینه سازی:

هدف سئو کمک به وب سایت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتایج جستجوی طبیعی و افزایش ارتباط بین صفحات و کلمات کلیدی وارد شده توسط کاربران است.

  • کارفرما هستید و قصد سفارش دارید؟

اگر پروژه ای برای انجام داری و قصد داری انجام اون رو به افراد حرفه ای بسپاری کافیه که در شتاب فا بصورت رایگان عضو بشی و درخواست خودت رو ثبت کنی تا فریلنسرها اون رو ببیند و برات پیشنهاد ارسال کنند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *